Hommikupuder maapähklivõi, banaani ja marjadega

Mu blogis on väga pikalt vaikus valitsenud. Mitu aastat oli periood, kus söögitegemine ja selle pildistamine ei olnud erinevatel põhjustel kuidagi mu fookuses ja inspiratsiooni ka õieti polnud. Nüüd aga elame uues toredas kodus, kus on üle pika aja kena köök, mis lausa innustab süüa tegema ja võib-olla mitte nii figuurisõbralikult ka rohkem kooki küpsetama :) Kes oleks uskunud, et keskkond nii suurt rolli võib mängida.

Blogi olengi eelkõige pidanud selleks, et endal oleks olemas hea kindel koht, kust katsetatud retsepte leida ja mõnikord vanu lemmikuid taasavastada. Viimasel ajal olen hakanud hommikuti palju putru sööma. Üks põhjus ilmselt on selles, et olen hetkel taas lastega kodune ja mul on aega seda keeta. Samuti on puder igati hea algus päevale andes rohkelt energiat ja täites korralikult kõhtu. Energiat kulub mul hetkel meeletult.


Igal juhul mu õde jagas minuga üht head pudruretsepti, mis mulle väga-väga maitseb. Jagan seda siis siingi, sest kes ütles, et hommikupuder peab olema igav ja maitsetu. Ehk on seda varianti nõus isegi lapsed proovima. Peamiselt teeb selle pudru nii heaks maapähklivõi koos marjadega. Pildil on puder värskete maasikatega, aga kuna nende aeg selleks aastaks on läbi, siis väga maitsev on see puder ka muude marjadega nagu näiteks vaarikad ja/või mustikad, mida veel turul täitsa saada on. Talvel aga saab sama putru süüa näiteks toormoosiga.



Siit siis aga puder ise:

Neljavilja- või täistera kaerahelbeid
Kaerakliisid
Vett ja/või piima
Mett
Näpuotsatäis soola
Maapähklivõid (mina eelistan crunchy varianti)
Banaani
Värskeid suvemarju (maasikaid või mustikaid ja vaarikaid)

Keeda puder vastavalt pakil olevale õpetusele pehmeks. Mulle endale meeldib kõige rohkem vee ja piima seguga tehtud puder. Maitsesta vähese soola ja mõne lusikatäie meega. Kuna kogused ja valmimisajad on erinevate helveste puhul erinevad, ei hakanud ma neid siia kirja panema.

Lõika banaan viiludeks ning tükelda ka maasikad. Aseta kuuma pudru keskele paar teelusikatäit maapähklivõid ning puista banaanid ja marjad kõige peale. Head isu!


Comments

Popular Posts